Ciężkie nieprzespane noce mamy



Ojjj, mamy...
Każdy świeżo upieczony rodzic wie, jak ciężkie są pierwsze tygodnie po narodzinach pociechy. U nas jest to samo! Zaczęłam doceniać każdą wolną chwilę, kiedy Mała się kładzie spać, ja także wykorzystuję tą chwilę chociaż na kikla minut  drzemki...

Ostatnio natnkęłam się na artykuł mówiący o zbawiennej mocy drzemek - że to one trzymają nas w dobrym samopoczuciu oraz że idealnie wpływają na redukcję stresu i szybką regenerację. Powoli mam plan wprowadzić regularny system drzemkowy dla siebie - ciekawe co na to moja córa. ;)

Mam nadzieję, że niedługo znajdę troszkę więcej czasu na kolejny post, który chciałabym poświęcić rozstępom po ciąży - chętnie przedstawię Wam mój plan na to jak się ich pozbyć.

Pozdrawiam cieplutko

Komentarze

Popularne posty