Mój sposób na alergię




Alergia jest szczególnie uporczywa w okresie letnim – wiosną i latem. Często pylenie roślin zaczyna się już w zimą. Dlaczego o tym piszę? Okazało się, że mój syn to alergik, rozwiązała się zagadka nieprzespanych nocy, kaszlu i ciągłych infekcji. Znalazłam rozwiązanie – oczyszczacz powietrza.

Jak objawia się alergia?

Każdy spacer czy dłuższe wietrzenie pokoju objawiało się wodnistym katarem, kaszlem. Do tego lekarze przepisywali mi coraz więcej leków. W pewnym momencie zaczęłam szukać rozwiązania na własną rękę, nie chciałam faszerować dziecka lekami. Trafiłam na artykuł https://ranking-oczyszczaczy.pl/poradnik-czystego-powietrza/oczyszczacz-powietrza-dla-alergikow/ na którym autorzy piszą o oczyszczaczach powietrza i ich wpływie na zdrowie. Okazuje się, że  te sprytne urządzenia usuwają wiele zanieczyszczeń z powietrza (np. kurz, pyłki kwiatów), które są właśnie przyczyną wszelkich reakcji alergicznych.

Mój wybór oczyszczaczy trwał trochę czasu, jednak ciężko wybrać właściwy oczyszczacz spośród tylu opinii. Mój końcowy wybór ograniczył się do dwóch modeli https://homespot.pl/kategoria/oczyszczacze-powietrza-sharp/sharp-kc-d40euw-oczyszczacz-powietrza-z-nawilzaczem ( oczyszczacz z nawilżaczem) oraz ten https://klarta.pl/sklep/produkt/klarta-forste-2-white-20.

Zastanawiałam się czy potrzebuję dodatkowego nawilżacza, nigdy nie odczuwałam takiej potrzeby. Udało mi się od znajomych pożyczyć higrometr, którym zmierzyłam wilgotność u siebie w mieszkaniu. Było 55% (optymalna wartość powinna wynosić 40-60%). To oznaczało, że nie potrzebuje nawilżacza J

Zatem zdecydowałam się na zakup drugiego modelu, który jest polecany dla alergików i na smog czyli Klarta Forste 2. Jest on przeznaczony do pokoju o wielkości 25 m2, czyli dla mojego synka do pokoju 20 metrów kwadratowych, pasuje idealnie J Bardzo lubię wyświetlacz, na którym prezentuje się stężenie pyłów PM2,5 i widzę jak szybko oczyszczacz działa. Co więcej! Widzę jak mój syn odkąd oczyszczacz pracuje non stop, w nocy również, lepiej się wysypia! Skończyły się infekcje, zapalenie oskrzeli, także widzę, że to był strzał w dziesiątkę. Cieszę się, bo oczyszczacz chroni nas, a właściwie moje dziecko przed pyłami i zanieczyszczeniami, a zimą idealnie sprawdzi się jako ochrona przeciwsmogowa.

Mogę szczerze polecić Klarta Forste 2 jako skuteczny sposób na wszelkie objawy alergiczne. Mojemu synowi pomógł, wierzę, że Tobie też J  

Komentarze

Popularne posty